Supervisió i ajuda helpdesk

Encara que no ens puguis veure, hi som aquí

Aquest servei és un servei en el qual oferim el control de seguretat dins de la xarxa i monitorització diària d’aquesta (malware i virus, amb SentinelOne) podent actuar amb velocitat i identificant rapidament l’arrel del problema. Gestió d’incidencies de l’usuari a trvés de TeamViwer (ajudem a solucionar els teus problemes informàtics connectant-nos al teu ordinador per ser més ràpids i efectius). Configuració i revisió de còpies de seguretat en xarxes de totes les escales, amb propostes de millora i amb un plà de contenció en cas d’atac (incluint diversos tipus de còpies: al núvol, locals, offline, etc.).

Utilitzem un sistema de tickets per la gestió de les incidències i avisem abans de començar a solucionar el problema.


Servei d’atenció helpdesk i emergències

No cal preocupar-se, assistim la teva empresa de manera física

Un servei d’excel·lència, amb totes les característiques del servei de Supervisió i Ajuda helpdesk, afegint l’assistència física en cas de que es presenti un problema dins de la infraestructura de xarxa (màxim 2 assistències físiques mensuals no acumulables).

Utilitzem un sistema de tickets per la gestió de les incidències i avisem abans de començar a solucionar el problema.


Servei d’Atenció SEMI-PREMIUM

Atenció
SEMI-PREMIUM
(help-desk i presencial) 6h/5dies 

Totes les característiques dels serveis anteriors (monitorització, plà de contenció, gestió d’incidències helpdesk, atenció física davant incidències, etc.), amb atenció telefònica 6h (9-13 i 16-18) 5 dies (dilluns a divendres). 

Servei d’Atenció PREMIUM

SERVEI D’ATENCIÓ PREMIUM

Totes les característiques dels serveis anteriors (monitorització, plà de contenció, gestió d’incidències helpdesk, atenció física davant incidències, etc.), amb atenció telefònica 24h 7 dies (dilluns a divendres).